22 Kasım 2013 Cuma

Yakma çiçek ve kuru dallar!


       Merhabalar ve hoş geldin hafta sonu :) Bizim için koşuşturmalı ve yorucu bir hafta oldu bu hafta.
Önceki yazıda bahsettiğim yakma çiçeklerden taç ve gelin buketini bitirdik teslim ettik rahatladık.



    Çiçekleri yakma çiçek tekniğiyle yaptım. Ben bu teknikle çiçek yaparken farklı kalıplar oluşturdum kendimce. Düz bir kurdelayı yada parça kumaşları yakmak yerine bu şekilde çalışmak benim için daha kolay oldu.  Böylece farklı farklı modellerde çiçekler elde etmiş de oldum. Mesela biz bu modele ortanca adını verdik sizce de benzemiyor mu?


İşte ortanca buketimiz


 Buketle birlikte bir tane de taç çalıştık. Tacımızın zemini yine kuru dallardan. Damat içinde hazırladığımız yaka çiçeği vardı ama onu çekmeyi unutmuşum gelinler daha önemli bizim için :)
   


Başa takıldığında nasıl göründüğünü göstermek için bir adet uykudan uyandırılmış kardeş!



     Ürünlerimizi sahiplerinin üzerinde de göstermek istiyorum. Elimde bazı fotoğraflar var ancak sahiplerine ulaşıp izin almam gerek. Bu konuda çalışmalarım sürecek umarım izin alabilirim. Artık havalarda kötüye gittiği için bir süre bu bahar temalı işlere ara veririz gibi görünüyo :) Ama durmak yok tabi ki yolumuza dikişlerle devam edicez.
      Şimdilik bu kadar hoşçakalın herkese mutlu ve sağlıklı hafta sonları diliyorum...

   


     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder