24 Ocak 2014 Cuma

Ve ilk çanta gelir :)

Merhabalar, dün fragmanını paylaştığım çantamla bugün karşınızdayım. Ellerim yara içinde kaldı ama bence değdi. Ben sonucu beğendim umarım sizde beğenirsiniz.




Keçeleri keserken aynı anda astarıda kesmiştim ama sonra astar gözüme çok parlak gelince beğenmedim ve iptal ettim.Çantamın kapağı ise daha çok süs amaçlı.

İşte beni en çok zorlayan ve ellerimin delik deşik olduğu kısım bu. Keçe her ne kadar dik dursa da ben yine de fitil kullanarak dik konulduğunda yayılmasını önlemek istedim. Hal böyle olunca makine dört kat keçeyi kabul etmedi ve iş başa düştü. İğne ardı şeklinde (elde makine dikişi) iki körüğü elde diktim.
  Bakalım talibi kim olucak. 
Bugünlük hoşçakalın benim daha dikmem gereken
bir pantolon, bir bluz ve dört çanta var!
Herkese sevgiler :)

2 yorum:

  1. canım çok ğüzel olmuş. bende kendim için dikiyorum.bu modeli iznin olursa kendime dikmem isterim. keçeden ğördüğün en ğüzel çnta modeli..ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fazilet Hanım, tabi dikebilirsiniz çok sevindim beğenmenize :)

      Sil